A nők különböző módon élik meg a nőiségüket, ám mindegyikük sokszínű, és ezernyi titkot rejt. Épp, mint a női táskák, melyek egyszerre fejezik ki tulajdonosuk személyiségét, és rejtik magukban a nőiség számtalan kellékét. De vajon minden nő pontosan tisztában van vele, mit cipel a táskájában? És hogy mit hordoz a saját testében?

2023-as kampányunkban női táskákkal hívjuk fel a figyelmet a világszerte 190 millió reproduktív korban lévő nőt érintő endometriózis és más nőgyógyászati betegségekre. A kreatívokon a vagina formájú táskák, mint a női test szimbólumai provokatív módon figyelmeztetnek arra, hogy a tüneteket komolyan kell venni, és a probléma mélyére kell nézni. A kreatívok fotózását Szombat Éva, a kortárs magyar fotográfia egyik legjelesebb alkotója vállalta el.

A kampány apropóját a márciusi endometriózis hónap adja, de kampány másik fontos célja, hogy népszerűsítsük az alapítvánnyal közösen fejlesztett Lucy applikációt. Az app amellett, hogy egy precízen személyre szabható menstruációs és termékenységi naptárt kínál, egy orvosok bevonásával megalkotott algoritmust is futtat, mely a bevitt adatok és tünetnaplók alapján számos női betegség, így az endometriózis kiszűrésében is segítséget nyújthat.

A kampányban ismert női influencereket kértünk meg arra, hadd nézzünk a táskájuk mélyére, hogy aztán arról is őszintén valljanak, ők milyen menzesszel kapcsolatos problémákat cipelnek magukkal.

Pillantsunk hát bele együtt Nagy Bogi, Megyeri Csilla, Szigligeti Ivett, Törköly Erika és Markó Rebeka táskájába!

wpChatIcon